bij deze stel ik me even voor. ik ben kris van can wonende te belgie te oost vl.
ik zit al jaren zot van een e24 maar deze zijn prijzig geworden de laatste jaren.
ik heb me toch een kunnen te bemachtigen . een zuiver exemplaar.
het is een grijze 628i van 82. 145k km. deze is bijna volledig gerestareerd. . alles nieuw. kwa mecaniek.
volledig oem is ie nu.
ik heb hier al 18inch ac schnitzers liggen van ronal .. niet oz . het is een breedset van 8.5 voor en 10j achteraan.
ik heb ook recaros gekocht die komen ze dit wknd af leveren . geen sport zetels maar de recaros met brede kopsteunen.
kwa motor is ie oem nog. maar ik heb alpina onder delen liggen van een 2.8 b6 van een e e30. verde rheb ik via scmiedman bilstein b6 dempers gekocht en veren van -3.5cm
die moeten nog gemonteerd worden
de kop is compleet en die ga ik gebruiken voor op op mijn oem motor die er nu in zit.. het zal dan wel zonder alpina zuigers worden aan gezien die.+400euro kosten voor 1stuk. ik kan ook voor replicas gaan maar daar ben ik niet zo voor. en dan moet mijn blok weer volledig uit mekaar.
ik heb me ingelogd op dit forum om me te verdiepen in de shark technologie. m30 motor en zoals je berijpt wat ik bedoel

verder heb ik nog een bmw e30 m40b16 die ik reeds van 2004 bezit. een hele mooie vind ik persoon lijk maat smaken verschillen nu een maal.
en een e36 coupe van 92 320i m50b20.
ik zal zeker fotos posten als ik uitgedokterd heb hoe dit moet.
met vriendelijke groet
kris van can