Hallo ik ben Jaap
Hallo ik ben Jaap
Ik heb sinds 2016 een mooie 635csi uit 1987
Re: Hallo ik ben Jaap
Welkom op het forum Jaap.
Ben benieuwd naar je auto, foto's zijn welkom!
Paul schreef:Welkom op het forum Jaap.

Zeer mooie E24. Ik vind het laatste type (met de world bumpers) het mooist.
Maar dat is persoonlijk voorkeur natuurlijk, er zijn meer dan genoeg mensen die liever een klassiekere uitstraling zien.
Ik heb jouw auto al een op Instagram voorbij zien komen, je bent een keertje gefotografeerd toen je ergens geparkeerd stond
.
Maar dat is persoonlijk voorkeur natuurlijk, er zijn meer dan genoeg mensen die liever een klassiekere uitstraling zien.
Ik heb jouw auto al een op Instagram voorbij zien komen, je bent een keertje gefotografeerd toen je ergens geparkeerd stond

Ok ja dat zou kunnen , dit forum is voor mij al heel wat verder geen sociaal mediaPaul schreef:Zeer mooie E24. Ik vind het laatste type (met de world bumpers) het mooist.
Ik heb jouw auto al een op Instagram voorbij zien komen, je bent een keertje gefotografeerd toen je ergens geparkeerd stond.
Ja ben ook zeer content met de auto
Ben pas de 3e eigenaar heb hem 5 jaar geleden bij de BMW dealer gekocht
Km stand is 139000 , deze dingen maakt niet allen dat de auto zeer netjes is , maar ook nog geheel origineel en in zeer goede conditie