Goed bezig.
Ik zou als ik jou was voordat je hier aan begint dit boek bestellen en lezen.
Echt een fantastisch boek, geeft je echt een zeer goed beeld van de BMW systemen en de mogelijkheden om het om te bouwen.
https://www.amazon.nl/Just-Needs-Rechar ... 0998950718
Ik heb mijn hele systeem met hulp van dit boek gecontroleerd en daarna laten vullen. Bij mij is alles origineel maar wel van R12 naar R134a vulmiddel.
KevinBoer M635csi
Re: KevinBoer M635csi
Vorige week in de laatste week van mijn vakantie de airco ombouwkit van AC Solutions ingebouwd in de M635csi. Kit was perfect voorbereid, alles paste en instructies waren duidelijk. Na het ombouwen de airco afgevuld met hedendaags gas en wordt weer ijskoud!
Blij dat ik dit klusje van de to-do-lijst af kan strepen, die stond er al op sinds ik deze auto in mijn bezit heb

Blij dat ik dit klusje van de to-do-lijst af kan strepen, die stond er al op sinds ik deze auto in mijn bezit heb

Mooi man.
En best goede spullen ook volgens mij, geen made in China prulzooi.
Ik zag op de foto dat de compressor echt van Sanden is, geen kopie. Met leidingen made in USA en een Gates riem.
Hebben ze dat ook daadwerkelijk zo gestuurd voor dat geld?
En best goede spullen ook volgens mij, geen made in China prulzooi.
Ik zag op de foto dat de compressor echt van Sanden is, geen kopie. Met leidingen made in USA en een Gates riem.
Hebben ze dat ook daadwerkelijk zo gestuurd voor dat geld?
Klopt! Alles was je ziet op de foto zag erbij. Enkel het apparaat om de airco weer te vullen ontbrak